Mainonta ja markkinointi

Hyödynnä brändisi markkinoinnissa AlbumIni.fiin ainutlaatuisia markkinointikonsepteja ja tehokasta järjestelmää. AlbumIni.fiilla on yli 1,8 miljoonaa käyttäjää maailmalla ja 1,2 miljoonaa eri kävijää kuukaudessa, ja sen sivuilla käydään yli 100 miljoonaa kertaa kuukaudessa. AlbumIni.fiin käyttäjällä on keskivertoa parempi tulotaso, hän käyttää nopeaa Internet-yhteyttä ja on erittäin pätevä Internet-käyttäjä. Käyttäjillämme on vähintään yksi digikamera, ja he ovat erityisen kiinnostuneita uudesta tekniikasta.

Me autamme mielellämme sinua mainostamaan tuotteitasi tai palveluitasi yksilöllisellä ja innovatiivisella tavalla luomalla sinulle tähän tarkoitukseen mukautetun ratkaisun.

Mainospalkki/tekstilinkkimainonta

Mainosta asiaankuuluvalla ja ammattimaisella tavalla näyttämällä erikokoisia mainospalkkeja kuvien ympärillä. Niitä katsoo yli miljoona vierailijaa kuukaudessa. AlbumIni.fi tarjoaa seuraavat mainospalkkien sijainnit ja koot:

Kohderyhmä

Kanavat (Channels)
Edistä brändisi markkinointia keskeisellä tavalla poimimalla olennaisimmat aiheet AlbumIni.fiin 15 kanavasta. Esitä viestisi yli 3 500 000 erilaisen albumin yllä erilaisilla kanavilla, kuten esim.: lomat ja vapaa-aika, illanvietto, urheilu jne.
Maantieteellisesti (Geographically)
Näytä mainoksessasi kuvia tietystä maasta tai kaupungista. Tietysti on mahdollista yhdistellä kanavia tai kohdentaa viesti sukupuolikohtaisesti.

Sukupuoli (Gender)
Kohdenna mainoksesi erityisesti mies- tai nais-kohderyhmälle.

Mainoshinnasto (Ratecard)
Katso mainoshinnastomme tästä

Valokuvakilpailu

Järjestä valokuvakilpailu oman yhtiösi tyyliin. Valokuvakilpailu on hyvin tehokas keino saada kuluttajat “askaroimaan” brändisi parissa ja luomaan yhteyksiä kuluttajiinne.
Viraaliefekti
Brändisi ympärille kehittyy myönteistä mielenkiintoa sisäänrakennetun viraaliefektin ansiosta: kilpailuun kuvia lähettävät ihmiset pyytävät kutsuja lähettämällä ystäviään äänestämään kuvista, ja parantamaan siten omia mahdollisuuksiaan voittaa palkinto.
Tietokannan kokoaminen
Ihmisten lähettäessä kuviaan kilpailuun käyttäjästä kootaan tietoja (nimi, sukupuoli, s-postiosoite, postiosoite). Kilpailijaa pyydetään hyväksymään ehdot ja vastaanottamaan uutiskirje kilpailun järjestäjältä.
Tuotetietous
Osallistujat ja vierailijat kohtaavat brändisi ja tuotteesi tai palvelusi myönteisellä ja vuorovaikutteisella tavalla.
Brändin tunnistus
Kumppanit ja vertaiset edistävät kilpailua pyytämällä ystäviä ja perheitä äänestämään kuviaan. Koska kilpailun tyyli on oman yhtiönne tyyli, se muodostaa tehokkaan välineen viestinne kuljettamisessa uusille mahdollisille asiakkaille. Käytät yhtiönne viestin välitykseen kanavaa, joka ei normaalisti olisi käytettävissänne. Ja lisäksi nämä asiakkaat ilmaisevat kuvillaan, mitä brändinne merkitsee heille. Tämä luo vahvan yhteyden asiakaskuntaanne ja ainutlaatuisen markkinointivälineen, jolla tavoittaa toisen ja kolmannen asteen yhteyksiä.